5353
Call-орталығы
Қоғам өзінің негізгі қызмет бағыттарын айқындады:
01 уақтылы және негізделген шешім қабылдау және қажетті ресурстарды бөлу
02 Акционерлердің, инвесторлардың және өзге де мүдделі тараптардың құқықтарын сақтау
03 Қызметтің түйінді көрсеткіштерінің теңдестірілген (жүйесінің құрылуын қамтамасыз ету және оларды стратегиялық деңгейден функционалдық және операциялық деңгейлерге дейін одан әрі каскадтау арқылы тиімділікті басқару жүйесін арттыру)
04 Алға қойылған мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу үшін сапа менеджменті жүйесін жетілдіру
05 Тәуекелдерді басқарудың тиімді жүйесін жетілдіру
06 Қоғамның стратегиялық мақсаттарына қол жеткізу үшін қызметтің түйінді бағыттары бойынша персоналдың құзыретін арттыру
Қоғамның жоғары басшылығы осы Саясатты іске асыру, Саясаттың жаңа сын-тегеуріндер мен мүмкіндіктерге сәйкестігін тұрақты талдау және сапа менеджменті жүйесінің нәтижелілігін арттыру үшін жауапкершілікті өзіне алады.
Қоғамның жоғары басшылығы қызметкерлердің бейілділігін, бастамашылығы мен кәсіпқойлығын жоғары бағалайды және осы Саясаттың барлық деңгейлерде сақталуына үміттенеді.
Сапа саласындағы Саясатта жарияланған міндеттемелерге қол жеткізу үшін Қоғам мынадай мақсаттарды айқындады: