5353

Call-Орталығы 5353 (Kcell, Activ, Beeline абоненттері үшін) 8 7172 55 99 77 (Астана қ. стационарлық телефоннан қоңырау шалу тегін, ұялы операторлардың абоненттері үшін - оператор тарифіне сәйкес)
Install the application:
1) Open the website in Safari
2) Click save
3) Add to home screen

Медиа орталық

Төлемдер бойынша кейінге қалдыруды ұсыну туралы сұрақтар мен жауаптар

Төлемдер бойынша кейінге қалдыруды ұсыну туралы сұрақтар мен жауаптар

1. кейінге қалдыруды кім талап ете алады?

Кейінге қалдыруды қарыз алушылар — коронавирустық індетке байланысты төтенше жағдай кезеңінде енгізілген шектеулерден қаржылық жағдайы зардап шеккен заңды тұлғалар/шаруа қожалықтары/ жеке кәсіпкерлер ала алады.

2. қандай қарыздар бойынша кейінге қалдыру ұсынылуы мүмкін?

2020 жылдың 16 наурызына дейін АКК берген барлық несиелер клиенттердің өтініштері жеке қарастырылады. Кейінге қалдыру клиенттерге ТЖ жарияланған режимінің себебі бойынша қаржылық жай - күйінің нашарлауы-өткізілген тауарлар және (немесе) көрсетілетін қызметтер көлемінің төмендеуі, өнімді сатып алушылардан төлем мерзімдерін кешіктіру, тоқтата тұру, ауыстыру және басқалары расталатын клиенттерге беріледі.

3. кейінге қалдыру қандай мерзімге беріледі?

Сыйақы мөлшерлемесінің субсидияланатын бөлігінен қарыздар бойынша - сыйақы мөлшерлемесінің субсидияланатын бөлігін сақтау мақсатында төлемдерді ағымдағы күнтізбелік жылдың соңына дейін өтеу мерзімімен мерзімін кейінге қалдыру 3 айға дейін беріледі.

Қолданыстағы субсидиялау қағидаларына сәйкес ағымдағы   келесі жылдарға ақы төлеу қайта бөлінген жағдайда – қарыз алушы сыйақының субсидияланатын бөлігін жоғалтады. 

&Nbsp; с сыйақы мөлшерлемесінің субсидияланбайтын бөлігі –  төлемдерді өтеуді бөлу мерзімдері қарыз алушының өндірістік циклына байланысты қарыз мерзімінің соңына дейін жеке тәртіппен тепе-тең қаралады.

4. кейінге қалдыруды алу үшін қандай құжаттар қажет?

Эпидемияға байланысты қаржылық жағдайдың нашарлауын растайтын кейінге қалдыру туралы өтініш және құжаттар.

  • өндірілетін өнімді жеткізу жөніндегі келісімшарттар;
  • сатып алушыдан сатып алынатын өнімді тоқтата тұру жөніндегі хабарлама;
  • дайын өнімнің/тауарлық-материалдық құндылықтардың/ аяқталмаған өнімнің болуы туралы анықтама;
  • өнім берушілердің шикізат/өнім жеткізуді тоқтата тұру туралы жазбаша өтініші;
  • бүлінген өнімді кәдеге жарату/жою актілері

* Қаржылық жағдайының нашарлауын растайтын басқа да құжаттар

5. кейінге қалдыруды қалай ресімдеуге болады?

Эпидемияға байланысты қаржылық жағдайдың нашарлауын растайтын құжаттарды және кейінге қалдыру туралы өтінішті электрондық поштаға жіберу қажет info@agrocredit.kz  & nbsp; & nbsp; немесе кез келген қол жетімді байланыс әдісімен АКК қызметкеріне. 

6. егер менің бірнеше қарызым болса, кейінге қалдыру қалай ресімделеді?

Өтінішті толтыру кезінде кейінге қалдыру қажет қарыз шарттарының нөмірлері мен күндерін көрсету қажет. 

7. кейінге қалдыру кезінде ішінара мерзімінен бұрын өтеуге бола ма?

Бұл ретте өтеудің жаңа кестесі қалыптастырылуы мүмкін.

8. кейінге қалдыру кезінде толық мерзімінен бұрын өтеуге бола ма?

Мүмкін, толық мерзімінен бұрын өтеу шектелмейді.

9.   егер менде несие бойынша мерзімі өтіп кеткен болса, кейінге қалдыруды талап ете аламын ба?

Ия, сіз эпидемияға байланысты қаржылық жағдайдың нашарлағанын растай аласыз.

10. айыппұлдар/өсімпұлдар есептеле ме?

ТЖ әрекет ету кезеңінде айыппұлдар/өсімақылар жарияланған ТЖ режимі себебінен қаржылық жағдайының нашарлауын растаған қарыз алушылар бойынша есептелмейді.

11. кейінге қалдыру туралы өтініш қай күннен бастап қабылданады?

Өтініш қабылдануда. 

12. менің кейінге қалдыру туралы өтінішім қашан орындалады?

Кейінге қалдыру туралы өтініштер 10 жұмыс күніне дейінгі мерзімде қаралады.& nbsp;АКК шешімі клиентке электрондық мекенжайға немесе өзге байланыс көзіне жіберіледі.